Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
ФінансуванняФінансовий звіт за 2019 - 2020 навчальний рік Бюджет 2019 В 2019 році за сприяння міської влади, депутатського корпусу, Управління освіти та за кошти державної субвенції для школи було придбано:
Книга складського обліку запасів
Кошторис і фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів за 2017 рік
У 2017 році за сприяння міської влади, депутатського корпусу та Управління освіти для школи придбано:
Залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу За спияння батьківської громадськості на спецрахунок школи у 2016-2017 н.р. перераховано __6010_ грн. З цієї суми: 512 грн. використано на ділову документацію (табелі, журнал обліку видачі свідоцтв, журнали вхідної і вихідної документації, журнали індивідуальної роботи); 2 640 грн. - придбано фарбу, гіпсокартон, саморізи, кран для умивальника (2 шт.), сажа, цвяхи. 926 грн. - придбано сучасний стенд патріотичного спрямування у фойє школи; 382,5 грн. - клейонка для оббивки вікон (4 клас) – 8,5м по 45 грн. Залишок на спецрахунку школи на 20.11.2017 року складає - 1 700 грн. За кошти міського бюджету в 2017 - 2018 н.р. для школи було придбано: 1. Принтер багатофункціональний (1 шт) 2. Шафа шкільна (1 шт) 3. Стіл учительський (2 шт) 4. Стільці для актової зали (20 шт) 5. Умивальники (3 шт) 6. Питні фонтанчики (3 шт) 7. Дошка учнівська (1 шт) По пожежній безпеці (корпус № 2) за кошти міського бюджету 1. Панелі з гіпсокартону 2. Фарба 3. Пожежна сигналізація 4. Запасний вихід 5. Світлові таблички "Вихід" 6. Протипожежне покривало За кошти міського бюджету: 1. Мило рідке - 10 л. 2. Мило господарче - 50 шт. 3. Рушники паперові - 10 шт. 4. Миючий засіб "Гала" - 20 шт. 5. Чистящий засіб "Гала" - 10 шт. 6. Розчинник для фарб - 6 шт. 7. Кисточки для фарбування - 6 шт. 8. Валики для фарбування - 3 великі, 2 маленькі 9. Щітки для побілки - 2 шт. 10. Віники - 5 шт. 11. Мітли - 5 шт.
|
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||